dinsdag 5 mei 2009

Aktiefoto's








De organisator van de weekend league neemt vaak foto's en plaatst die op de website. Zodoende kan ik jullie een mooi overzicht van mijn voetbalkwaliteiten aanbieden, vergezeld van objectief en deskundig commentaar. De foto's zijn gratis te downloaden, denk echter om vervelende rechtszaken te voorkomen aan mijn portret recht. Anders moet ik die Leidse advocaat met de onnavolgbare sleepbeweging inschakelen.

Foto 1: Laten we beginnen met een overzicht van de locatie: de sportvelden van Patana International School. Lekker ruim, redelijk gras. Puntje van kritiek: sinds kort verkopen ze geen bier meer.

Foto 2: Oude foto, waar ik in dienst van Bull's Head een Bep Bakhuisje net naast het doel mik.

Foto 3: Laat mij maar effe opruimen.

Foto 4: En wie springt er weer het hoogst? Wat een atletisch vermogen op 38 jarige leeftijd. Je ziet duidelijk aan mijn gezicht wat een enorm plezier ik beleef aan die kopduels.

Foto 5: Als ik in volle snelheid aan kom stormen (inmiddels voor Cosmos), zien verdedigers geen andere uitweg dan de bal zo hard mogeljk weg rammen. Zo ook Tommie, een echte Schotse verdediger, die in een korte profcarriere een zooitje voortanden heeft afgestaan.

Foto 6: Wederom heersend in de lucht. Niemand die de vergeefse moeite neemt om het duel aan te gaan.

Foto 7: Beeld spreekt voor zich. Prachtige looptechniek. Verder commentaar overbodig.

Foto 8: Bij corners krijg ik als langste speler altijd de twijfelachtige eer om de meest kopsterke tegenstander te dekken. Dan kan het wel eens gebeuren dat je ruim 100 kilo in je nek gehangen krijgt. Mijn gezicht zegt genoeg. Niks gebroken. Overigens zat onze, verder voortreffelijke keeper hier even lelijk mis, maar de bal ging er niet in. Uitslag 0-0.

1 opmerking:

OnnoenEline zei

ziet er goed uit Toet!

Lugdunum 3 is kampioen maar dat zal je inmiddels wel via de tam tam hebben vernomen.

Een seizoen vol met efficient onvervalst catenaccio.

Jullie nog kansen?

Heel Lugdunum liep uit afgelopen zaterdag.... Maar niet heus. We moesten Phil van zijn barkruk trekken om een paar woorden te spreken. Hij had niet verwacht dat we kampioen zouden worden. Ik weet niet goed meer wat hij zei maar het kratje bier van de club smaakte goed.

30 Mei naar Fandango onze sponsor om daar de giften van begin seizoen (tenue) driedubbel in de vorm van bier en tapas terug te betalen.

Eind Juni een heus kampioenschapsfeest in Budapest al waar de lokale horeca ons zal opwachten met een warm onthaal..

Volgend jaar de loodzware 5e klasse waar we verwachten weer hoge ogen te gooien met ons 'vrouwen en kinderen eerst voetbal'...

Tot lezens....