zondag 12 december 2010

Zwembad

Inmiddels woon ik al weer meer dan tweeeneenhalf jaar in Sitara Place. De kamer bevalt me nog wel, maar helaas heeft het complex geen zwembad. Dat begon ik toch wel een gemis te vinden en dus ging ik op zoek naar een zwembad waar ik af en toe in het weekend heen kan gaan om even te luieren. Sinds een aantal weken lig ik regelmatig op de vierde verdieping van een apartementencomplex aan Silom, waar het voor een bescheiden bedrag goed toeven is. Heerlijk om even de drukte van de stad te ontstijgen, een paar baantjes te trekken en een tukkie te doen of naar de iPod te luisteren. Hele middagen slijt ik er.

Ik ben tot het besef gekomen dat als je in een tropisch land als Thailand woont, je toch echt een woning moet hebben met de beschikking over een zwembad om optimaal van het leven te kunnen genieten. Dus heb ik eind november mijn contract met Sitara opgezegd en ben ik momenteel hard op zoek naar een nieuw apartement, met zwembad, waar ik begin januari in kan trekken. Er gaat behoorlijk wat tijd in zitten om van alles te bekijken, maar ik wil een goede keuze maken, dus dat heb ik er graag voor over. Hopelijk kan ik hier aan het begin van het nieuwe jaar wat foto's plaatsen van mijn nieuwe apartement en zwembad.

Geen opmerkingen: