donderdag 15 mei 2008

Vaarwel Henk


Afgelopen maandag bereikte mij van verschillende kanten het nauwelijks te bevatten nieuws dat Henk Janssen is overleden. Niet iedereen die mijn blog leest zal Henk kennen. Hij was gedurende de afgelopen 17 jaar de hoofdtrainer van mijn tennisclub Unicum, een echte clubman. Henk was 100% sportman en nog maar halverwege de 40. Dat Henk is overleden aan een hartaanval gaat er bij dan ook mij moeilijk in, maar begint nu toch door te dringen. Vreemd gevoel dat de hele club morgen op Unicum bij elkaar komt voor de herdenkingsdienst en ik er niet bij kan zijn.

Vlak voor mijn vertrek naar Thailand vroeg Henk mij nog of ik een blog ging bijhouden en of ik hem het adres wilde mailen. Het zegt veel over zijn betrokkenheid en enthousiasme. Henk, bedankt voor alles en vaarwel.

1 opmerking:

Marieke zei

Hoi Broer,

Heftig he, het overlijden van Henk. Ik ben ook behoorlijk geschokken. Verschikkelijk voor Marlies die met de 2 kinderen achter blijft. Zulk nieuws zet je altijd wel weer even met je beide benen op de grond.

Liefs,

Marieke