donderdag 15 november 2007

Feest op zaterdag 27 oktober


Mijn familie heeft als kado een afscheidsfeest voor mij gegeven bij Unicum, de tennisvereniging waar ik 30 jaar lid ben (geweest). Zo kon ik drie dagen voor mijn vertrek op een supergave manier (voorlopig, niet definitief!) afscheid nemen van een groot aantal vrienden en vriendinnen. Meerdere gasten vertelden mij dat ze een soort reunie-gevoel hadden en zo heb ik het zelf ook beleefd. Mijn zus Marieke had als (perfecte) organisator aan de gasten gevraagd om een muzieknummer toe te sturen die past bij de band die ik met ze heb. Vervolgens mocht ik bij een aantal nummers raden door wie het was toegestuurd. Niet makkelijk, maar ik had er toch een flink aantal goed. Aan het eind van het feest kreeg ik naast de cd's met de nummers ook nog een shirt waarop velen een groet hadden geschreven. De avond vloog voorbij en voor ik het wist was het al weer tijd om, geheel volgens de standaard procedure, in de Marenpoort af te sluiten.

Ik wil iedereen bedanken die aanwezig was op het feest voor de gezelligheid en de kadoos. De boeken zijn allemaal meegegaan in de koffer en de meeste zijn al uit, het geld komt uiteraard zeer goed van pas en is hier aanmerkelijk meer waard (daarover meer in volgende berichten).

Heel veel dank aan mijn ouders voor het aanbieden van het geweldige feest, aan mijn jongste zus Marieke (en Rossano) voor de goede organisatie en aan mijn zus Willemijn (en Ricardo) die speciaal voor het afscheid over kwam vanuit Rome. Ik heb ervan genoten en zal jullie missen.

Geen opmerkingen: