woensdag 14 november 2007

Introductie


Op 30 oktober 2007 ben ik met een enkeltje naar Bangkok gevlogen om daar voor onbepaalde tijd te gaan leven. Dit kan 1 jaar zijn, een paar jaar of misschien wel een langere periode. Ik zie wel hoe mijn leven zich hier ontwikkelt. In de korte tijd dat ik hier ben, heb ik het idee gekregen dat ik hier wel zal kunnen aarden. De lengte van mijn verblijf zal waarschijnlijk grotendeels afhangen van de mogelijkheden tot werk. Middels deze website zal ik tijdens mijn verblijf contact houden met mijn achterban in Nederland. Daarnaast hoop ik familie en vrienden tijdens tripjes naar het koude Nederland ongeveer eens per jaar te kunnen begroeten. Overigens kun je op www.ltu.com zien hoe goedkoop het is om in een prettiger klimaat even bij te praten.

Geen opmerkingen: