vrijdag 28 augustus 2009

Ik doe het één keer voor

In Europa zijn de nationale topcompetities weer begonnen. Vanaf vorig weekend is het in Bangkok op zaterdag- en zondagavond weer genieten van de Engelse Premier League. Het Nederlandse voetbal is hier op tv nauwelijks te zien. Moet ik daar heel rauwig om zijn? Ik denk het niet. Wel volg ik de uitslagen van de Mickey Mouse competitie op de voet.

Voor mij duurt het nog een dikke maand voordat de competitie weer begint. Ondertussen speel ik hier en daar een toernooitje en wat vriendschappelijke wedstrijden. Ik benut deze potjes om wat instructie materiaal te produceren, waar voetballers over de hele wereld hun inspiratie uit kunnen halen. Een soort Wiel Corver serie. Het zal ongetwijfeld een groot commercieel succes worden.

Omdat mijn voormalige teams in Nederland momenteel op het punt staan de competitie aan te vangen, en ik het beste met ze voor heb, gun ik ze hierbij gratis en voor niks wat tips over het maken van doelpunten. Spelers van Lugdunum 3 en VV Oegstgeest 4, doe er je voordeel mee. Damian, stuur jij het even door naar Feyenoord?

Vergeet je luidsprekers niet aan te zetten voor de juiste sfeer.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Geachte heer Kallenberg,

blijkbaar volg je de mickey mouse competitie niet zo goed, anders had je gezien dat het rood en wit aan de Maas fier koploper is!! Maar goed, om daar te blijevn heb ik direct jou wiel corver serie doorgespeeld aan super Mario!

Onno zei

He Owen, waarom post jij onder de naam 'anoniem' een bericht terwijl iedereen weet dat jij dit geschreven hebt. Twee redenen: 1) Er staat een taalfout in 2) Je doet alleen je mond open als Feyenoord weer een keer (na maar liefst 4 wedstrijden) op kop staat. He Toet, die keeper is nog groter dan 'Dikke Jol'. Geen wonder dat je naast schoot! Gaaf dat je in October in Nederland bent. We kunnen bijna zelfde vliegtuig nemen terug naar Bangkok.....

Marieke zei

Ik zal Mauro en Alessio iedere dag (naast de andere dagelijks gebruiken van eten, beker melk, tanden poetsen en haren kammen) naar je filmpje laten kijken.
Als Rossano het muziekje hoort begint hij meteen trappen op te rennen en op de bokszak te rammen ;-)
Groetjes,
Je zusje