maandag 2 november 2009

Nederlands bezoek





De afgelopen weken heeft Edwin wat bezoekers over de vloer gehad, waaronder ook bekenden van mij. Het begon op 11 oktober met Diederik, de drummer waar Edwin mee in een band zat. Het laatste weekend van zijn vakantie viel samen met het eerste weekend van Onno van Paridon, Anouk (die ik ook al kende) en een tennismaatje van Onno, Wouter. Edwin's eenmanszaak Farang Travel nam de heren mee naar alle uithoeken van Thailand, maar toch vooral naar die uithoeken waar strand en zee te vinden zijn.

Ik bleef in Bangkok omdat ik als gewone sterveling doordeweeks aan de ketting van de loondienst lig. In het weekend kon ik echter mooi inhaken. Gelukkig ben ik net op tijd hersteld om wat stapavondjes mee te maken en Farang Travel te ondersteunen in de organisatie van het drukke programma. Gisteravond zijn Onno en Anouk weer op het vliegtuig gestapt (Wouter was al eerder door naar Maleisie), maar niet voordat ze het stokje over gegeven hadden aan Kees en Michael die vrijdag aankwamen en drie weken blijven.

Na de lucratieve tsunami aan vrienden kan de eigenaar van Farang Travel het voorlopig financieel weer uitzingen. Hij heeft er natuurlijk grof aan verdiend. Mijn volgende bezoekers zijn mijn ouders die in februari de oversteek zullen maken.

1 opmerking:

Marieke zei

Goed om te zien dat het niet uitmaakt waar jullie zijn. De kroegfoto's zien er overal hetzelfde uit ;-)