woensdag 5 oktober 2011

Ouwe lul

Twee weken geleden ben ik 41 geworden. In Nederland is het gebruikelijk dat de jarige taart meeneemt voor collega's. In Thailand zorgt het bedrijf bij iedere verjaardag voor taart. Dat vind ik een betere gewoonte.

Inmiddels begin ik me zorgen te maken dat ik er oud uit begin te zien. Op mijn taart stonden zes kaarsjes. Vier bij elkaar en de resterende twee ook bij elkaar. Onze secretaresse legde uit dat het voor 42 stond. WTF (voor de ouderen onder ons: dat staat voor What The Fuck).
Later ging ik vitaminepillen kopen en vroeg ik om mijn reguliere merk Centrum. De dame achter de kassa vroeg of ik Centrum Silver wilde. Vervolgens kwam ze met de verpakking aanzetten en zag ik dat er '50+' op stond. WTF.

Kijk nou zelf naar de foto's van het grote verjaardagsfeest. Dan zie je toch een jonge god?

Geen opmerkingen: